❤☆*♥פֿבآیــآ...!❤☆*♥


اشـــــــــــکهایم دفتـــــــــــردلتنگـــــــــــیهایـــــــــــم راخیـــــــــــس میـــــــــــکـــــــــــندهـــــــــــرشب... اینهـــــــــــاکـــــــــــه می بینیـــــــــــد دلـــــــــــنوشته های خیس روزهـــــــــــاوشبهـــــــــــای تکـــــــــــراری من است... بااینهـــــــــــاعاشقـــــــــــی مـــــــــــیکنـــــــــــم

 

 

 

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



פֿבآیــآ...!

בرگلـפּیـَمـ


اَبــْـرـه ڪوچَڪے سـتـْ


ڪـﮧפֿـیـآلـٍ بـآریـﬤטּ نَـבارَﬤ...


مـیـشَـפּב مَـرـآ بَغَـلـ ڪُنْے...؟؟








 

✖ غـمـگـیـنـمــ ✖
 

 

غمــگیــنمـ
همــانــنــב مــــرב هــــزار چــهــرهـ کـﮧ میــگفــت:
 ” نمــےـ دونــمـ چــرـآ تــو زنــבگــیمـ هِــــے نمــیــشـ"

غمگینــــــــــــــمـ

مثل زنهـاے کـﮧ تـــوان تـــسلے دادטּ
بـﮧ بـــازمـــانـــدگـــانـــش را نـــבـارב . . .

 

בر آینـﮧ زنےבارב بغض مے کند
بیایید بغلش کنیـב
پشتش را بمالیـב
بـﮧ او بگویید همـﮧ چیز בرست مے شوב
בلش می خواهـבـ کمے בروغ بشنوב
آینـﮧ را پایین تر نصب کنیـב
گمانمـ בیگر بـﮧ زانو בر آمدهـ(!)

برایمـ از بازار یڪ بغض خوب بخر . . .
این بغضـے ڪہ م‍ن دارم . . ؛
هر روز مـے شڪنـد . . .!

خوانده بوב :
“زیر باران بایـב رفت”
فکر مے کرב:
زیر باران بایـב ، رفت!

בورا בور عاشقت شدمـ
בورا בور نگرانت بودمـ
בورا בور عشق ورزیدمـ
و حال
عاشق شدن و عشق ورزیدنت بـﮧ دیگرے را
בوراב ور می بینمـ
و از همینבورا בور مے میرمـ !!!



 

♥ عشقم ♥



♥ عشقم ♥ :

مثلِ همیشه برای تو می نویسم
تو
به نیت هر که دوست داری بخوان …

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دیــوانـــه ام مــی کــنــد
فــکــر ایــنــکـــه
زنــده زنــده نــیــمــی از مــن را از مــن جـدا کـنـنـد...
لـطـفــا …
 تــا زنـده ام بـــــــــــــمان
!!!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

مثل این که این دل، آدم بشو نیست !
با لبخندت خر می شود و با دوریت سگ !

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دلم به بهانه ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست …

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 



 

بزن لایــکو !

 

  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 کجـایی کـه ببـیـنی حـسّ تـنـفـرت را مـیـان مـردم جـار میـزنـم و لایــــــک مـیـخـورد...؟!!

  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::



 

غـریـبـﻫـ
 
 
 
دلم یک غریبه می خواهد بیاید بنشیند فقط سکوت کند
و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم
تا کمی کم شود این همه بار . . .

بعد بلند شود و برود نه نصیحتی نه . . .
انگار نه انگار . . . !






 

√ شـکستی بالمو...


هر چقدر بد شدی بازم،حرف رفتن نزدم

 

تو همش راهتو رفتی،من همش راه اومدم

 

تا به سختیا رسیدی،خودتو باختی چرا؟

 

اگه دوری دغدغت بود،دورم انداختی چرا؟

 

هرکاری کردم به چشت،اصلا نیومد...

 

ببخش عزیزم که همین،ازم براومد...

 

چی شد اون حس زلالت،اون دل ساده و صاف

 

لااقل دستشو ول کن،جلو من بی انصـــاف

 

من دلم قد یه دریاست،طاقتم خیلی کم !

 

نگیر دستاشو اقلن پیشم انقدر محکم !

 

تا یکی اومد سراغت دل من رو پس زدی

 

تو کنار کشیدی اما،کاش کنار میومدی

 

به هر دری زدم که تو آروم بگیری

 

حالا که خوبه همه چی،تو داری میری...

 

اگر چه رفتی عزیزم با عشق تازه

 

ولیکن این در رو به تو همیشه بازه...

 

یه روزی خسته میشی از،پرسه و ولگردی

 

یا پشیمون میشی از،اینکه منو ول کردی

 

تازه خواستم پر بگیرم،که شکستی بالمو

 

تو که جای زانوهام نیستی،بفهمی حالمو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 12 خرداد 1393 11:37 |- غزاله -|

ϰ-†нêmê§