دلتنگی


اشـــــــــــکهایم دفتـــــــــــردلتنگـــــــــــیهایـــــــــــم راخیـــــــــــس میـــــــــــکـــــــــــندهـــــــــــرشب... اینهـــــــــــاکـــــــــــه می بینیـــــــــــد دلـــــــــــنوشته های خیس روزهـــــــــــاوشبهـــــــــــای تکـــــــــــراری من است... بااینهـــــــــــاعاشقـــــــــــی مـــــــــــیکنـــــــــــم



بوسه
خدایا نمیدانم دردم چیست / دردم از این دنیای تو خالیست
میشود بیهدف زندگی کرد / در این دنیا سوخت و کاری نکرد
میخوام پرواز کنم همچون پروانه / کی میشود از این زندان شوم روانه
خدایا گریه شده اب و نانم / تنهایی شده همدمو همراهم
شدم از این زندگی سخت سیر / هستم در این قفس بندو اسیر
در سرم میگذرانم رویاهای زیبا / که همیشه همراهم باشد در همه جا
رویاهای همچون ازادی / رویاهایی مثل پرواز کردن زیر اسمان ابی
صبرم زیاد است و امیدوار به اینده / چون میدانم ازاد میشوم عین پرنده
اگر حالم این چنین است / باز هم خدا رو شکر میکنم چون ارامش دهنده من است .......
..........منتظرم



نظرات شما عزیزان:

Faraz
ساعت11:26---20 شهريور 1392
درد تنهایـــــــــی کشیـــــــــــــــــــــدن، مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید، شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...! و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام... تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان.... دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس....... نمیــــفروشــــــــم​..!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 شهريور 1392 20:26 |- غزاله -|

ϰ-†нêmê§